Veel gestelde vragen


Hoe lang duurt het voordat de certificering rond is?

Houd rekening met een wachttijd van vijf werkdagen. Deze tijd hebben wij niet alleen nodig om uw Thuisbezorg te certificeren, maar ook om de administratieve afhandeling van uw lidmaatschap te verwerken.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen bij aanmelding.

U ontvangt de factuur op het e-mailadres dat door u is opgegeven bij uw bestelling. Vanwege de steeds strengere maatregelen tegen spam kan het voorkomen dat deze e-mail in uw spambox terechtkomt. Heeft u geen e-mail van ons ontvangen? Kijk dan eerst even in uw spambox.


Hoe meld ik een (e-mail)adreswijziging?

De communicatie tussen het Thuisbezorg Keurmerk en haar klanten verloopt vrijwel volledig via e-mail, de website (en in enkele gevallen via post). Denk hierbij aan nieuwsbrieven, jaarlijkse facturen, meldingen van problemen et cetera. Het is dus van groot belang dat onze administratie beschikt over up-to-date gegevens.

U kunt zelf uw gegevens beheren in uw account.
Wanneer u verhuist (of reeds verhuisd bent), vergeet dan niet uw nieuwe adresgegevens door te geven. Ook wanneer uw e-mailadres wijzigt, dient u hiervan een melding te maken naar ons. Zo voorkomt u dat u belangrijke e-mails betreffende uw account en/of facturen misloopt. Thuisbezorg Keurmerk kan niet verantwoordelijk worden gesteld als wij u door incorrecte contactgegevens niet kunnen bereiken en u daardoor klanteninformatie niet ontvangt of een betalingsachterstand oploopt.

Jullie zijn behoorlijk goedkoop. Hoe kan dat?

Thuisbezorg Keurmerk maakt zich hard voor een betaalbaar internet. Als onafhankelijke organisatie zonder winstoogmerk bieden wij een zo hoog mogelijke kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Dat is mogelijk dankzij onze overzichtelijke bedrijfsvoering en lage kantoorkosten. Bovendien voert Thuisbezorg Keurmerk een hoge eerlijkheidspolitiek: u betaalt voor wat u bestelt zonder additionele, verborgen kosten. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.

Hoe kan ik opzeggen?

U kunt een overeenkomst met Thuisbezorg Keurmerk ontbinden door in te loggen in uw account. U treft daar een knopmet de tekst: 'Opzeggen'.